booking.com Kiválósági Díj

Vendégeink visszajelzése alapján a Crocus Gere Bor Hotel Resort & Wine Spa  újra elnyerte a booking.com Kiválósági Díját!

A booking.com a világszerte legtöbb szálláshelyet tömörítő internetes honlap, ahol az egyes helyeket maguk a vendégek értékelik. Az értékeléseket kizárólag olyan látogatók írhatják, akik valóban megszálltak ott, és utána alkothatnak véleményt, így ez az alfája és omegája a működésünknek, hiszen első kézből kapjuk a visszajelzéseket. Véleményezhetik többek között, hogy mennyire találták kényelmesnek a szobákat, milyennek érezték az ellátást vagy a személyzet segítőkészségét, valamint egy tízcsillagos skálán pontozhatnak minket. Több millió minősítéssel a booking.com a szállásértékelések egyik legnagyobb és legmegbízhatóbb adatbázisa a világon.

Pár éve jöttek rá a szállodák, hogy mekkora jelentőséggel is bír ez a rendszer, és azóta külön előadások szólnak a szakmának arról, hogy miért lényegesek az ilyen online rendszerek és miért fontos a magas pontszámokat megszerezni és megtartani.

Úgy gondoljuk, hogy négycsillagos hotelként a 9,5 pont kiemelkedő eredménynek számít, ami azt a kiváló minőséget jelenti, amire állandóan törekszünk – mondja Schmidt Ferenc igazgató. A legfontosabb kategória, amiben az értékelések alapján a legjobbak vagyunk, az a személyzet. Számomra ez a lényeg, hiszen ez nem egy megvásárolható dolgot jelent, mint egy jól bounce house places működő hajszárító vagy egy szép pohár, ez egyértelműen a munkatársaink hozzáértését és a vendégekhez való professzionális hozzáállását és elhivatott munkáját bizonyítja.”

According to the feedbacks of our guests the Crocus Gere Wine Hotel Resort & Wine Spa  won the Excellence Award of booking.com again!

Booking.com is a website which consists the most hotels worldwide where the guests evaluate each of these. The evaluations can be written only such visitors who really spent time in the certain hotel. After it they can express their opinion – so this is the alpha and omega of our work since we get the feedbacks from first hand. They can estimate the comfort of the rooms, the catering or the helpfulness of the staff. They can judge us on a 10 point scale.  With several millions of evaluations booking.com is one of the biggest and most creditable database of hotel evaluations in the world.

Few years the hotels recognized the importance of this system and since then there are lectures for the profession, why these online systems are important, and why it is important to reach and keep the high levels.

„We think that as for a four star hotel 9,5 points is a excellent result, which shows that excellent quality which we endeavor all the time – says Ferenc Schmidt manager. The most important category in which we are the best according to the evaluations is the staff. For me this is the essence, because this is not something which can be bought, like a good hair dryer or a nice glass. This clearly shows the competence and the honorable work of our colleagues.”