Ismét Travellers’ Choice díjat nyertünk!

Szállodánk idén harmadszor kapta meg a TripAdvisor legmagasabb szintű elismerését, a Travellers’ Choice díjat, így a Top 25 magyarországi hotel és a Top 25 hotel a legjobb kiszolgálással kategóriában is a nyertesek között vagyunk.

A TripAdvisor a világ egyik legnagyobb utazási oldala, ami több mint 290 millió értékelést és véleményt oszt meg a világ különböző országaiban található, majdnem 5,3 millió szállásról, étteremről és látnivalóról. Ennek segítségével a vendégek lefoglalhatják a számukra legmegfelelőbb szállást, megtervezhetik a pihenésüket. A TripAdvisor már 15 éve díjazza a világ legjobb vendéglátóhelyeit az utazóktól egy év alatt összegyűjtött több millió értékelés és vélemény alapján.

„Az idei díjunk sorban már a harmadik. 2015-ben bekerültük a TOP 25-be ugyanebben a kategóriában, 2016-ban pedig a legnépszerűbb hotelek közé soroltak bennünket az utazók. Az elismeréshez talán az is hozzájárult, bounce house places hogy a tavalyi évben összesen egy ember lépett ki a kötelékünkből, a személyzetet a visszatérő vendégeink szinte név szerint ismerik.  Ha ismerős arcok fogadják a vendéget minden részlegen, az sok-sok bizonytalansági tényezőt leredukál, ezzel is emelve az elégedettségi szintet.” – mondta Schmidt Ferenc szállodaigazgató.

In this year our hotel received the highest acknowledgement of TripAdvisor, the Travelers’ Choice award third time. So we are among the winners in the Top 25 Hungarian hotels and the Top 25 hotels with the best service categories. 

TripAdvisor is one of the biggest travel website of the world, which shares more than 290 million evaluations and opinions about almost 5,3 million hotels, restaurants and sights in the various countries of the world. With the help of this the guests can reserve the most ideal hotel for them anc can plan their trip. TripAdvisor gives awards for 15 years now to the best hotels. It is based on several millions of evaluations and opinions received from the travelers during 1 year.

„This award is the 3rd in a row. In 2015 we got into the TOP 25 in the same category, and in 2016 the travelers put us among the most popular hotels. Maybe the acknowledgement was supported by the fact, that last year only 1 colleague left us, so the staff is almost known by their names by our returning guests. If familiar faces welcome the guests in all sections that reduces many elements of uncertainty, this way elevating the level of satisfaction.” – said Ferenc Schmidt hotel manager.