Gyakori kérdések

Ezen oldalon megpróbáltuk összegyűjteni az összes fontos információt, mely segítséget nyújthat a megfelelő szoba vagy szolgáltatásunk kiválasztásához.

Az alábbi témakörökbe szedtük össze a kérdéseket-válaszokat:

Foglalás, fizetés

Foglalással, fizetéssel, fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdések-válaszok:

1. Mennyivel előre szükséges szobát foglalni?

Szállodánk foglaltsága miatt kérjük, hogy szobafoglalással, szabad szobákkal kapcsolatban, szezontól függetlenül, hétvégi utazás esetén min. 1 hónappal, hétköznapi utazás esetén min. 2 héttel a kívánt időpont előtt legyen kedves érdeklődni!

2. A szobafoglaláshoz szükséges írásos megrendelő?

Igen, szeretnénk kérni, hogy szobafoglalási szándékát legyen kedves írásban is megerősíteni a hotel@gere.hu e-mail címre küldött rövid levelével vagy a honlapunkon található online foglalási menü segítségével.

3. Már a foglaláskor el kell döntenünk, hogy melyik csomagajánlatukat választjuk vagy ráérünk a helyszínen is?

Igen, szeretnénk kérni, hogy lehetőség szerint a foglaláskor válasszák ki a kívánt csomagajánlatot. Éttermünk és wellness részlegünk telítettsége miatt nem tudjuk garantálni a szabad helyeket és időpontokat a helyszínen történő választás esetén.

4. Szükséges-e a foglaláshoz előleg?

Igen, a foglalás 50%-át kérjük előre befizetni.

5. Mikor és milyen módon tudjuk az előleget befizetni?

Kérjük, hogy az előleget legyenek kedvesek a visszaigazolással együtt küldött előlegbekérő levelünkön feltüntetett időpontig, de legkésőbb az érkezést megelőző 10.napig befizetni. Előleget többféle módon is befizetheti. Lehetőségük van a megadott bankszámla számra történő átutalással, dombornyomott bank- illetve hitelkártya adataik(kártyaszám,tulajdonos neve,lejárati idő) megadásával, de postán küldött üdülési csekket is elfogadunk(a csekkek lejárati határidején belül). Bank- illetve hitelkártya garancia esetén az összeget nem zároljuk.

6. Mivel tudunk fizetni?

Szállodánkban forinttal, üdülési csekkel illetve több fajta bank- és hitelkártyával is fizethet (visa,mastercard,eurocard,cirrusmaestro,american express), továbbá elfogadunk egészségpénztári kártyákat is (patika,otp,axa,k&h,tempo,mkb).

7. Ha véletlenül mégsem tudunk elutazni mi történik a befizetett előleggel?

A befizetett előleget illetve a hitelkártya garanciát a visszaigazolásban leírt lemondási feltételek szerint kezeljük.

8. Ajándékutalványom van, hogyan tudom felhasználni?

Az általunk kiállított Ajándékutalványok általában fél évig érvényesek. Az utalványon feltüntetett szobatípusra és hétköznapi vagy hétvégi felhasználásra szólnak. Az utalványok nem használhatóak fel kiemelt és ünnepi időszakokban. Az utalvány nem garantálja az automatikus szobafoglalási lehetőséget, csak a szabad szobák függvényében használható fel.

Szobák

Szobákkal kapcsolatos kérdések:

1. Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?

A szobákat az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni. Az utazás napján kérjük legkésőbb 11:00 óráig elhagyni. Korai bejelentkezés és késői kijelentkezés előzetes egyeztetés alapján, felár ellenében lehetséges.

2. Van-e a szobában fürdőköpeny?

Igen, szállóvendégeink részére díjmentesen biztosítjuk a köntös és törölköző használatát. 3 napnál rövidebb tartózkodás esetén a köntöst csak felár fizetésével áll módunkban kicserélni.

3. lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?

Nem dohányzó szálloda vagyunk, éttermünk vendégei részére a szivar szalonunkban vagy a teraszon biztosítunk szivarozási és dohányzási lehetőséget.

4. Van-e a szobáknak erkélye?

3 db szobánknak van erkélye illetve terasza.

5. Mi a különbség a Superior és a Standard szoba között?

A Standard szobák és fürdőszobák kisebbek, illetve egyszerűbb bútorozásúak , mint a Superior szobák, de a Szálloda színvonalának megfelelőek, egyszerűbb kivitelezésű szobák.

6. Vannak családi szobák?

Igen, családos Vendégeink részére 2 db Superior és 4 db Standard családi szobát tudunk biztosítani. A Superior családi szoba két egymásból nyíló szobából és közös fürdőszobából áll. A szobákban egy franciaágy illetve két különálló ágy található. Pótágy lehetséges. A Standard családi szobák egy légterűek, 4 fő és további 1 fő pótágyon történő elszállásolására adnak lehetőséget.

7. A superior szobákban hány fő tud aludni?

Az összes Superior szobánkban egy nagy méretű franciaágy (2 külön ággyá alakítható igény esetén) található. 7 db szobában egy max. 12-14 éves gyermeknek megfelelő kihúzható pótágy van, 2 db szobánkban felnőtt méretű pótágy van illetve több szobánkban ezen felül pótágy/gyermek ágy is elhelyezhető.

Wellness

Wellness szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdések:

1. Kijelentkezés után használhatjuk-e még a wellness részleget?

Igen, a szobák elhagyását követően is díjmentesen használhatják a wellness részlegünket.

2. Érdemes előre időpontot egyeztetni wellness kezelések igénybevételéhez?

Igen, kezeléseink népszerűsége és telítettségünk végett csak előzetes írásos bejelentkezés esetén tudjuk garantálni az egyeztetett kezelést illetve időpontot.

3. Hogy lehet időpontot egyeztetni a kezelésekre?

A választott kezelésre illetve időpontra vonatkozó igényt írásban kell jelezni wellness recepciónk felé a következő elérhetőségen: wellness@gere.hu

A kezelést illetve időpontot írásos visszaigazolásunkkal garantáljuk. A bejelentkezés szükségessége nem csak a szállodai csomagokban található vinoterápiás kezelésekre (masszázsok, arc- és testkezelések stb.) és páros wellness szolgáltatásokra (bor- és aromafürdők) vonatkozik, hanem minden egyéb wellness szolgáltatásra is (kivéve medence-és szaunatér használatot). Helyszínen történő bejelentkezésnél előfordulhat, hogy nem tudjuk biztosítani a kívánt kezelést.

4. Biztosítanak szaunalepedőt?

Igen, szállóvendégeink a wellness recepción kérhetnek szaunalepedőt. A szállodai itt tartózkodás idejére fejenként 1 szaunalepedőt tudunk biztosítani. További szaunalepedő igénybe vételének díja – 700 Ft / db- felterhelésre kerül a szobaszámlára.

5. Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is a medencetérbe?

Balesetveszély miatt papucs nélkül nem vehető igénybe a medence- és szaunatér! Papucs nélkül érkező vendégeink wellness recepciónkon vásárolhatnak frottír papucsot, melynek díja – 600 Ft / db- felterhelésre kerül a szobaszámlára.

6. Mit tegyek, ha nem hoztam magammal fürdőruházatot?

Kérjük, forduljon bizalommal wellness recepciónk személyzetéhez, segítenek a fürdőruha beszerzésében.

7. Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a wellness részleg?

Igen. Kombinált Wellness Belépőnkkel vagy Fürdőház Bérletünkkel, de csak szabad helyek függvényében és előzetes, wellness recepciónkkal történő egyeztetés után. E-mail: wellness@gere.hu; Telefon: +36 72 492-195

8. Milyen szaunázási szokások vannak a szaunarészlegben?

Wellness részlegünkben – tekintettel a magyar szaunázási szokásokra – nem megengedett a szaunák fürdőruha illetve szaunalepedő nélküli használata. Wellness recepciónkon biztosítunk nagyméretű szaunalepedőt, ezt kérjük maguk köré tekerve használni. Megértésüket köszönjük!

Étterem

Étteremmel, asztalfoglalással kapcsolatos kérdések-válaszok:

1. Hogy tart nyitva a Mandula Étterem?

Éttermünk nyitvatartása: kedd-csütörtök 18:00-22:00, péntek-szombat 12:00-15:00 és 18:00-22:00, vasárnap-hétfő zárva.

2. Az étterem nyitvatartási idején kívül hogy tudunk fogyasztani?

Szállóvendégeink részére a kiszolgálás illetve a félpanziós ellátás hétköznapokon napközben illetve vasárnap és hétfőn is biztosított. A Gere-Borbár minden nap 10-22 óráig nyitva tart és exkluzív bistro étlappal várja kedves Vendégeinket.

3. Szükséges-e előzetes asztalfoglalás és előre meg kell-e mondanunk, hogy milyen vacsorát szeretnénk fogyasztani?

Igen, asztalfoglalási szándékát kérjük minden esetben előre jelezze! Éttermünkben több féle vacsorázási lehetőséget biztosítunk: a’la carte gourmet és bistro étlap alapján, 3 fogásos borvacsora(félpanzió), Degusztációs Borvacsora(4-5 illetve 6-7 fogásos). Gourmet étlapunk alapján csak az Étterem esti nyitva tartási idejében tudnak választani, három fogásos borvacsorát minden időpontban tudnak fogyasztani. Ezekhez előzetes bejelentkezés(max.8-10főig) nem szükséges.

Degusztációs Borvacsorát kizárólag előzetes bejelentkezés alapján tudunk szervírozni! Kérjük, ez irányú igényét minimum 3 nappal az érkezés előtt jelezze.

Gere Pincészet

Gere Pincészettel kapcsolatos kérdések:

1. Mikor lehet a Gere Pincészetet illetve a szálloda Ópincéjét látogatni?

Szállóvendégeink részére Pincészet látogatás programot előzetes bejelentkezés esetén, hétköznapokon 16:30-tól, Szombaton 16:00-tól szervezünk. A pinceséta kb. 40 perc, a választott borkóstolót egyeztetés alapján a pincészetben vagy a szálloda éttermében tudják elfogyasztani. A szálloda Ópincéjét a Reggeli (7:00-10:00 óra) illetve a Mandula Étterem esti, fő nyitva tartási idején (18:00-22:00 óra) kívül bármikor megtekinthetik.

Egyéb

1. Lehet- e a szállodába kisállatot vinni?

Nem, a szálloda nem fogad kisállatokat.

2. Van- e internetezési lehetőség?

Igen, a szálloda teljes területén ingyenes wifi kapcsolódási lehetőség biztosított illetve egy számítógép is a Vendégek rendelkezésére áll.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.

Tetszik az oldal? Ossza meg mással is!